BREAKING NEWS
Loading...
Arizal & Nadia

Alhamdulillah, akhirnya kutemukan dirimu wahai belahan jiwaku..

Era Digital

Mari songsong era digital dengan penuh semangat dan percaya diri.

Hidup itu indah

Hidup adalah anugerah.

Karya

Terus belajar dan berkarya.

RIZALmedia

Disinilah semua ide dan gagasan saya persembahkan.

Kepanjen Idol

Sebuah wadah yang saya persembahkan untuk mendukung generasi muda kita.

Komunitas Blogger Indonesia

Sebuah komunitas yang saya dirikan dan persembahkan untuk kawan-kawan para blogger dari seluruh Indonesia.

Radio Kepanjen FM

Media radio yang pernah saya dirikan untuk misi hiburan dan pendidikan.

Tentang Arizal

Wawasan

Belajar Blog

Belajar Desain Grafis

Belajar Multimedia

RIZALmedia

Software

Belajar Media Sosial

Film

Hiburan


GORO-GORO KENALAN LEWAT PESBUK, Sore iku Paijo lagi nmpak sepeda motor, nggoleki omahe Painem, kenalan anyar oleh soko pesbuk..

Rumongso kesasar, Paijo langsung mbukak pesbuk.. terus inbox-an nang akune FB Painem..Paijo : "Halo Yang Nem.. aku wis tekan daerahmu iki.. Terusmlebu gang sing endi..?"Painem : "Sing enek gapurane Mas, terus sampeyan lurus kiro-kiro 25meter ono omah gedong tingkat apik, warnanebiru, mobile akeh.."Paijo : "Siap..! aku wis teko kono.. iki omahmu to Nem..?"

Painem : "Dudu Mas sampeyan belok kanan kiro-kiro 10meter ono lapangan badminton.. Lha sebelahe lapanganiku.."Paijo : "Pasti iku omahmu yo Nem..?"

Painem : "Iku omahe tukang jahit Mas.. Lurus ae mengko mari jembatan ketemu omah, ono tulisane ISI ULANG PULSA lha iku.."Paijo :"Mesti iku omahmu khan..?"

Painem : "Iku jenenge konter hp, Mas.. sampeyan belok kanan ae, terus ketemu kuburan.. lha ngarepe kuburan iku.."Paijo (wis arep ngamuk) : "Omahmu Nem..?"

Painem : "Iku gerbang kuburan Mas.. sampeyan ojo mlebu..sampeyanbelok kiri ae, mengko weruh peternakan bebek gede iku.."Paijo(kudu ngamuk temenan) : "Aaarggh..! Iku omahmu tho..?"

Painem : "Aku dudu bebek Mas.. iku isih lurus terus....mengkoketemu alas.. ikuu.."Paijo (wes anyel) : "Iku omahmu Neeem...???!!!!!!"

Painem : "Aku dudu munyuk Mas.. sampeyan lewat alas lurus terus, mengko ketemu masjid.. lha sebelahe masjid iku.."Paijo (emosi pwuol) : "Nek pisan iki ngomong dudu omahmu.. tak santet temenan awakmu Nem..!!!"

Painem: "hehehe.. sabar Mas, dadi wong kok ngamuk-an.. yo iku omahku.. wis ketemu durung Mas..?"Paijo (lego campur lemes): "Iyo.. aku wis nang ngarep omahmu iki.. asyeem yo Ayang Painem.. gawe pegele awakku.. Awas mari ngene, ketemu tak jiwiti sampeyan..hehehe.."

Painem : "Yo wis.. mlebu ae.. Ono emakku neng njero omah kok, Mas.."Paijo : "Lho kok malah emakmu sing dikongkon nemoni???Lha awakmu nang endi Nem..???"

Painem: "Aku wis suwi nang Hongkong dadi TKW Mas.."Paijo langsung ndlosor nang suket kejet-kejet stroke e kumat stadium pitulikur.

Saatnya Berbagi :
Share on WhatsApp
«
Berikutnya
Posting Lebih Baru
»
Sebelumnya
Posting Lama

Komentar Facebook :

Komentar dengan Akun Google :

Tidak ada komentar:


Top